When you don't understand

Om du inte skulle vilja ha mig, skulle du aldrig kämpat för mig i ett halvår. Du skulle aldrig förlåtit mig för misstagen jag gjort. Men jag kan inte göra det ogjort, de vet du. Jag kan säga tusen gånger att jag verkligen ångrar mina misstag och vill få dom ogjorda, och verkligen mena det. Men det är upp till dig att lita på mig. Jag har valt dig, och jag har sagt flera gånger hur mycket du betyder för mig. Snälla tro på mig, alla gör misstag. Gjort är gjort, och det gör så ont i mig varje gång du tar upp det och använder det mot mig. Jag vet att du tänker på de ofta, men du har också gjort misstag, right?
Jag är bättre på att uttrycka mig i text, än öga mot öga. Så är det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0