Dreams

Jag känner mig instängd. Varje dag är det samma sak som händer. Antingen sitter jag hemma, eller så e jag med min kille. Jag vill göra något. Ser folk på facebook, vissa bloggar osv att dom gör olika saker hela tiden, dom har fullt upp, fika hit och bio dit. Klart jag kan också göra de, men då måste jag planera långt i förväg och få tag på pengar. Plus hitta någon som är villig. Jag har glidit ifrån mina vänner väldigt mycket och den jag umgås mest med är min kille. När jag är hemma så är det massa tjat hit och dit. Jag vill verkligen hitta på något med mitt liv! Men det finns ju massa problem, personliga problem. Jag sjunger väldigt sällan nu för tiden också. Vet inte hur de har kommit sig men finns inga bra låtar längre och jag är nästan aldrig ensam hemma. Och jag är trött hela tiden. Jag vill åka utomlands, jag vill ha värme, jag vill ha pengar, jag vill inte vara trött hela tiden, jag vill inte ha vinter, jag vill inte vara ogillad av personer som stått mig nära. Det är mycket jag vill, men tyvär är det bara mina drömmar.


Kommentarer
Postat av: julia ♥

stå på dig josefin! jag har sett via din blogg har följt denna länge, och du verkar som en stark person!

2011-10-20 @ 23:29:36
Postat av: elin

Sv: Åh tack så jättemycket <3

2011-10-21 @ 12:19:12
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

gå på bio eller gå ut med din kille då? ni måste ju inte alltid vara med varandra hemma och "mysa"

2011-10-22 @ 22:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0