Energi

Positiv och negativ energi är viktigt. Det finns personer som ger en positiv energi och andra personer som ger en negativ energi. Tro mig, jag har mött båda sorterna och det tror jag många andra har gjort också. Det finns för många som ger mig negativ energi, helt ärligt. Det finns verkligen få som får mig att gå från världens argaste tjej, till världens gladaste som har lust att bara sjunga hopppa runt, dansa och gå loss på riktigt! Jag lovar här och nu, att jag verkligen ska ta vara på dom som ger mig positiv energi. Dom är diamanter. Och man ska ta vara på diamanter, för det finns alltför få diamanter här i världen och mer stenar.

Familjen är väldigt viktig för mig, just nu kan dom inte tänka på annat än hur det ska gå för mig i framtiden. Dom som vet hur allting ligger till just nu förstår exakt vad jag menar. Medans dom som inte står mig nära alls, som bara ser det på ytan. Tänk att stå där och dom säger saker som verkligen inte stämmer, och man vet själv hur sanningen är. Att stå där och bara le och inte kunna säga något, man vill bara klappa till människan och säga ''Du vet inte ett skit om hur mitt liv är, hur jag känner och mår, vad jag och min familj har gått igenom och fortfarande går igenom!'' Det är riktigt sjukt hur folk kan påverka en.

Nu ska jag gå och duscha, samla tankarna, smsa med personer som får mig att bli glad och fräscha till mig. Senare vid 6 blir det gymmet med mamma, tjadå!


Kommentarer
Postat av: Eliin

Det är bra Josefin!

Ta ingen skit, du är bra som du är!

Kämpa vidare, låt ingen trycka ner dig.

2011-10-18 @ 07:45:18
URL: http://stylingbyeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0