A true friend is hard to find

Läste detta inlägget som Amanda Harde skrivit, http://amandaharde.blogg.se/2011/october/utkast-okt-12-2011-3.html#comment och jag tänkte en del.
Jag hade en vän, eller nej 2 vänner. Som jag visste jag kunde lita på, båda va dessutom killar så de va aldrig något småtjaffs om onödiga saker. Dom visste allt om mitt liv, allt som hänt/hände i mitt liv. Alla mina problem, båda har sett mig gråta, osminkad/ofixad, nyduschad, nyvaken, glad osvosv. Jag behövde inte vara någon annan när jag snacka med dom. Dock träffade jag dom inte så ofta, av olika skäl. Men dom fanns alltid där för mig. När jag inte hade någon, då var dom där för mig.
Men. En period för inte så längesen hade inte vi snackat på ett tag. Sen såg jag att båda hade tagit bort mig som vän på facebook. Jag skickade i meddelande och undrade varför, båda svarade ''Det blir bäst så'' Jag tänkte jaha.. Men sen efter det har jag tänkt på de här citatet ''Don't worry about people from your past. There's a reason why they did'nt make your future'' De citatet är verkligen sant, så på så sätt orkar jag inte bry mig om de så mycket mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0