Lite galen så

Godmorgon! Blev typ ändrade planer igår. Skulle egentligen bara till torget med Sofia oså men blev att jag var ute med Sofia Hanna Mathilda och Elina lite, så kom hem vid 10. Men va dötrött så kolla ba runt lite på facebook sen däcka jag in my bed! Myste i min onepeace också hihi, har på mig den nu med :) Inlägget om vad jag har gjort under tiden jag inte har bloggat, kommer nog upp senare då om jag inte glömmer av det! Hehe påminn mig!
Anyway, det är söndag och imorgon är det prao i 2 veckor. Gah. Ska egentligen till gymmet med mamma idag, men jag vet inte om jag känner för det. Just nu känner jag för att vara hemma och tänka, lyssna på musik, sjunga, snacka med my boy, och bara vara. Får se vad min mamma säger om det!



Kommentarer
Postat av: elin

Så du började att blogga iallafall?:)

2011-10-09 @ 11:16:16
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: lollo

vem ärdin kille? :)

2011-10-09 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0