Happy moments!

Något jag älskar, verkligen älskar, är när jag har den känslan att jag är sååå glad! Men de som är mindre bra är att den känslan kan försvinna såå snabbt! Därför försöker jag hålla kvar den känslan ♥ Vissa som inte känner mig så bra, och aldrig umgås med mig. Bara ser mig på facebook och bloggen och ute. Dom som inte får veta vad som pågår i mitt huvud, medans vissa som står mig nära får veta. Dom tror säkert inte att jag kan vara glad, för dom tror jag har bara massa tonårsproblem med killar vänner osv. Hahaha tycker sååå synd om er som är så ytliga och inte ser att jag också har ett hjärta, att jag inte bara har massa problem :) För det verkar ju skitmånga tro! Att jag är en deppig självmordsbenägen ensam tjej. Men HA! Fuck you, jag är en sprallig glad tjej! Bara att jag inte orkar skriva varje gång jag e glad ;) ÄLSKAR när jag är på så bra humör att jag aldrig kan sluta prata, jag kan verkligen prata prata prata med min syster eller mamma om verkligen onödiga roliga saker som händer i mitt liv. För jag är inte så öppen av mig egentligen men IBLAND händer det att jag öppnar mig helt och kan snacka om allt från att jag älskar mina knallrosa spetstrosor till att jag ska bli nyttig! Hahaha osv! Fan va skönt det var att skriva av sig, ett positivt inlägg! De hade väl ni haters inte väntat er av den DEPPIGA tjejen??? ;))))



Kommentarer
Postat av: Elin

fin blogg :D

2011-10-21 @ 15:58:19
URL: http://enflickaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0