!!!!!!!!!!!!!

Jag behöver en stor förändring i mitt liv. Jag vägrar fortsätta gå hemma varje dag och hoppas att något annorlunda på ett positivt sätt ska hända. Jag vet att man måste göra nåt åt de själv, man kan inte bara sitta och vänta. Men vad ska jag göra? Jag är inte myndig än, jag har inget jobb så jag har inga egna pengar. Jag vill åka utomlands, men det går ju inte? Vad ska jag göra? Jag har försökt de mesta verkligen, försöker skaffa nya vänner, och det går ju sådär eftersom jag är så blyg. Jag orkar inte gråta mer för att det känns som att ingen förstår mig, ingen vet hur jag egentligen känner. Och det är klart, hur ska dom kunna veta de? Min mamma försöker göra så jag mår bra, vi åker till stan och shoppar, även hon egentligen inte har pengar till det. Hon låter mig sola solarium, bara för att mitt självförtroende är så lågt och jag känner mig ful blek. Mamma försöker, även det bara är smågrejer. Och jag kan inte fatta att min syster liksom säger emot det! Hon säger liksom ''Som om det får henne att må bättre?'' Men vad ska hon göra? Jag vill åka utomlands, men det kostar ju för mycket! Smågrejer är bra.
Och saker som VERKLIGEN går mig på nerverna är när jag lägger upp en status på facebook som är negativ om mitt liv, så kommenterar folk SOM INTE ENS KÄNNER MIG att jag bara söker uppmärksamhet och medlidande osv. MEN SNÄLLA?! VAFAN SKRIVER NI SÅNT TILL MIG NÄR NI INTE ENS KÄNNER MIG? DET ÄR FÖR FAN ETT ROP PÅ HJÄLP, INTE NÅT JÄVLA UPPMÄRKSAMHETSSHIT?!?!?!?!??!?! TROR NI JAG ÄR HELT JÄVLA DUM I HUVET ELLER? LÄR FUCKING KÄNNA MIG FÖRST INNAN NI SÄGER ETT JÄVLA SKIT! ERA JÄVLA KUKSUGARE, JAG HAR SÅN LUST ATT BARA STAMPA PÅ ERA ANSIKTEN OCH DÖDA ALLA ERA GLADA KÄNSLOR SÅ NI FÅR KÄNNA HUR DET KÄNNS FÖR MIG GÅNG EFTER GÅNG! GAAAAAAAAAAAAAH förlåt men fan vad arg jag är!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0