Detta visste ni inte om mig va?

Jag älskar att dammsuga! Brukar oftast dammsuga hela lägenheten varje dag, frivilligt! Ibland vill jag hem och bara dammsuga haha sjukt men sant!
Jag använder bara killdeo! Har 3-4 st tomma stycken hemma som jag sparar på!
Jag tror jag är mer mogen än vissa av mina kompisar, inte för att vara sån. Men jag brukar liksom kolla när mina kompisar pratar, eller tjaffsar och det brukar mest vara onödigt, asså verkligen sånt som ingen egentligen bryr sig om! Jag nästan skäms då att jag är tjej haha.
Jag seriöst älskar katter! Hela mitt liv har jag varit kattmänniska! Vi har haft katter hos min pappa i flera år, och vi sålde dom. Nu har vi 2 katter till hos pappa som är hans tjejs katter men eftersom dom bor hos oss så :) När jag till exempel är ute och ser en katt, jag bara måste gå fram och klappa haha! Vi passar våra grannes katter då och då när dom är bortresta. Brukar sitta där nere och gosa med dom. Vi ska skaffa katt hos mamma snart också! iiih
Lite saker som kanske är kul att veta om mig :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

anmäl dig till dagens blogg,vinnaren får ni ikväll! :D

ha det bra!

2011-10-11 @ 14:32:53
URL: http://linnealundqvist.devote.se/
Postat av: Michaela

Du får gärna dammsuga hemma hos mig med om du vill ;-) haha, du är ju för söt!

2011-10-11 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0