Cozy

Åh vad jag älskar myskvällar hos pappa ändå! I lördags hade jag en myskväll hemma, och igår var det planerat att jag bara skulle vara hemma och ha myskväll. Men Hanna smsa mig vid 7 så jag drog till Tuve och träffade henne, vi köpte godis/dricka/chips och sen kolla vi på en asbra film hos henne! Ajajaj, kom hem vid 10-halv 11. Yes. När jag är hos pappa älskar jag känslan att veta att jag kan dra till hemmakväll och köpa godis och dricka när som eftersom det stänger vid 10-11 och jag bor i huset bredvid! Och att inte stöta på människor man känner, ibland orkar man inte :)

Iaf! Ska dra till hemmakväll senare och köpa godis hade jag tänkt! Mysiga hemmakvällar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0