Closer closer closer

Senast jag bloggade var 7/8. Alltså ungefär 2 månader sen. Det har ju hänt massa under den tiden, men mest personligt faktiskt! Varit tsm med min kille i 3 veckor och 3 dagar! Tyvär vill jag inte skriva ut hans namn även dom flesta i tuve vet om det, men du som frågade vad han hette, tyvär kan jag inte säga det. Skolan går ju fortfarande inte så bra. Mycket som händer nu och det är svårt att hinna med, speciellt för mig eftersom det är mig det handlar om. Väääldigt komplicerat iaf om man inte varit med från början. Våran undulat som vi haft i 10 år ungefär, dog för några veckor sen också.. Världens finaste fågel ♥ Inte hänt så mycket mer faktiskt....

Kommentarer
Postat av: lina

tack så mycket för ditt svar :) en sak, vem är din nya kille? :D

2011-10-10 @ 21:43:15
Postat av: lina

eller är det sammasom du var tillsammans med i våras? det var så jag mena :)

2011-10-10 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0