Hey

Hej på er. Jag vet inte vad det är med mig just nu, men jag orkar knappt röra på mig. Suttit hemma i 7 veckor, visst många skulle nog vara lyckliga om dom fick vara det, men jag blir så slö så jag orkar inte göra något. Och jag är hungrig dygnet runt. Min mage gör alltid ont. Men problemet är att jag knappt äter för jag inte har något aptit på grund av min medicin. Aptiten kommer tillbaka när medicinen slutat verka, och det är på natten. Så jag vaknar alltid på natten av att jag är hungrig, men det är ju inte ofta jag hittar något färdigt som jag kan äta, så ibland blir det att jag inte äter på natten. Och sen på morgonen så har jag ingen aptit igen, äter ingen frukost, äter middag. Oftast ganska lite, och då är jag inte hungrig för stunden. Sen blir de kväll och jag går och lägger mig. Så ibland kan jag bara äta middag på ett helt dygn... Rätt galet.. Men kan inte hjälpa att jag inte kan äta, hur mycket jag än vill. För tro mig, jag ÄLSKAR mat!! Så tänk er att vara hungrig och ha ont i magen dygnet runt :( Sen sitta framför tvn och datan hela dagen för att man inte orkar göra något annat. Klart vi försöker lösa detta. Jag har ju varit hemma utan skola i 7 veckor, vi letar skola, jag går hos psykolog, går till bup då och då för o kolla medicinen, min vikt och längd och blodtryck. Åker till stan med mamma nån gång ibland, solar när jag orkar. Men de mesta av dagarna är jag hemma. Har också ofta ont i huvudet, trött dygnet runt hur mycket jag än sover, ont i kroppen. Jag har en ''osynlig sjukdom'' som det kallas, och det går inte över på bara en dag.


Kommentarer
Postat av: E

Jag antar att det här inte gör dig mycket gladare, men jag kan förstå hur det känns.

Okej, jag vet inte hur det känns, men jag kan förstå att det måste vara sjukt jobbigt..

Och samtidigt måste jag säga att jag tycker att du är stark som klarar av det här så bra som du faktiskt gör.

Du har fått höra massa elakt om dig, men du har aldrig tagit "den lätta vägen" och det är väldigt starkt.

Tror på dig!

2011-11-24 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0