Sanningar

Jag älskar kakor, kan gå och köpa ett kakpaket och äta upp de direkt

Jag kan inte ha headset för inga pluppar passar mina öron, måste ha koss eller liknande

Jag tycker om min kropp

Jag kan inte umgås med vem som helst, jag måste må bra med personen om vi ska umgås

Mitt humör ändras hela tiden, kan vara helt glad sen helt plöstligt jättearg utan anledning

När jag håller stilla mina händer så darrar dom

Jag älskar att pussa på katters nos när dom är blöta

Jag har tix, om jag rör på ena sidan av datan till exempel, så måste jag röra på andra sidan också

Jag läser aftonbladet varje dag på datan

Jag har inget eget rum hos mamma eller pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0