Rain

Regn... Tur att jag bara ska vara hemma idag då! Är jättetrött! Sitter i soffan och dricker powerking och tittar på tv. Blir en hemma kväll idag med min ''halvsyster'' Lina, som är 12 år (tror jag hehe). Vi kommer vara ensamma hemma på kvällen oså så jag va tvungen o va hemma med henne för hon inte skulle vara själv. Ska köpa pizza/kebabtallrik och mys sen och glo på idol!

Skulle haft möte denna veckan men Rektorn på Glöstorpsskolan har inte hört av sig, rätt dåligt tycker jag...

Gillar inte denna årstiden så mycket heller... Mest regn och blåst, och snön kommer bara kanske. Snön borde komma på vintern, det e ju som att det e sol och varmt på sommaren. För det är de faktiskt. Det e också svårare att hitta på saker när vädret är såhär.. Man blir på dåligt humör och trött. Eller jaa, dom flesta. Aja, ska kolla på Ellen nu. Ha en mysig fredag...


Kommentarer
Postat av: xoxo

Har inte Glöstorp gjort massor för dig?? Du är rätt otacksam...

2011-11-26 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0