IDOL BROR

Säger bara en sak.. IDOOOOOOOOL NÄSTA FREDAG! Jag döööör!

Har följt idol nu dom senaste gångerna, har varit helt inne i det och blev helt kär i Moa! Mamma har märkt det eftersom jag spelat hennes låt When I held ya typ 20 gånger irad hemma, kollar repriser på idol osv. Jag smsa mamma igår och sa att jag skulle göra allt för att få biljetter till idol nästa fredag i Scandinavium. Efter en stund innan jag går och lägger mig säger pappa ''Josefin kom hit lite'' Sen säger han ''Eftersom din mamma och jag älskar dig så mycket så har vi köpt 2 biljetter till idol nästa fredag'' Jag blev helt iajwdskkjvfik inombords! Sen smsar mamma och säger att jag är värd det tusen gånger om!!!! OMG jag längtar som knadsxpefdl,cökmsfvesdhfkdvki!!!!!!! Ska dit med mamma!! :)

hiihihhihiih men idag ska jag på bio med min pojkvän i kväll, vi ska se Breaking Dawn. hhihiih så söt e han! Han bjuder osånt (a)

Ville bara uppdatera er om detta! Pusssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0