Feelings

Under hela dagen idag har jag mått, ganska bra faktiskt. Händer inte så ofta längre. Att må bra hela dagen alltså. Trots allting som händer och har hänt så har jag en bra känsla i min kropp. Och en sprallig känsla. Den spralliga känslan beror nog på att jag har tänkt på min pojkvän och hur mycket jag saknar honom och bara vill springa till honom och pussa honom! En sak har jag märkt också, jag mår faktiskt mycket bättre hos pappa just nu än hos mamma. Det har alltid varit tvärtom, jag har vägrat åka till pappa. Men nu känns det mer hemma här. Jag tror det är för att jag slipper höra mammas tjat och frågor hela tiden. Hon hann fråga 3 olika frågor på 5 sekunder igår. Jag ska bädda, diska, äta mat, damma, ta min medicin. Och även om hon redan bett mig göra alla dom sakerna och jag har sagt okej så fortsätter hon tjata, och upprepar alla saker igen minst 3 gånger. Och så tror jag helt ärligt att jag mår bättre här för att jag inte är i tuve.

Ska dricka min powerking och fortsätta titta på tv, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0