Sommarlovet närmar sig

Godmorgon! Vakna för en stund sen, har duschat och så. Ska snart börja fixa mig för sen blir det kalas hos min kusin som fyller 2 år! Wie, sen blir de la ut kanske träffa någon. Hemma klockan 6 som vanligt -.-

Känns konstigt att blogga igen, men Sofia ville också att jag skulle börja blogga igen eftersom hon är i Thailand en månad och vill se vad jag gör på dagarna hähä. Saknar dig så otrooooooligt din lilla smurf :( Ska äta pizza sen igääään eftersom jag har kvar från igår :D Asså kebab det är så gott så jag dör!!

Snart är det sommarlov och då ska jag gå LOSS på riktigt och leeeeeeeva livet! Fyfan vad underbart!


Kommentarer
Postat av: Din älskare.

Kommer du hit då? På sommmarlovet?



Söt btw <3

2011-05-28 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0