me, and no one else.

Ny blogg igen!

Presentation av mig kommer nu så here we go! Josefin Hallengren heter jag. Är en glad hyper 15årig tjej som har fått stå ut med mycket i mitt liv. Tänker annorlunda, blivit starkare psykiskt med tiden som vart nu. Lärt mig ett och annat av olika saker som hänt. Gått i fotboll i typ 10 år, i 2 olika lag. Funderar just nu på att sluta för att orken och lusten i mig har tagit slut. Skiter i allting onödigt och living young wild and free! Så är det. Går i Glöstorpsskolan i Göteborg bästa staden! Skaffade blogg igen eftersom jag känner att jag har mycket att få ur mig, och mycket tankar rullar runt i mitt huvud. Behöver helt enkelt skriva av mig!

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: ...

HAHAH, fck face.

2011-05-27 @ 21:17:05
Postat av: Hemlig .p

2011-05-27 @ 23:41:28
Postat av: hemlig

Söt tjej <3

2011-05-27 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0