love

När jag är kär så är jag verkligen kär. Då är det ingen annan än han som gäller. Han är den ända för mig och det kommer ta ett bra tag att komma över han. Det är han jag vill ha så mycket att jag skulle kunna dö för han. När man är såhär kär är det svårast att glömma honom, och det tar emot så j*vla hårt att se honom med någon annan. Det finns ingen värre känsla. Det är som att någon skjuter mig rakt i magen, som att hjärtat gått sönder och aldrig går att laga igen. Det värsta är att ingen någonsin kommer förstå hur kär man är, hur mycket man skulle göra för honom. För ingen annan än en själv vet om känslorna är falska eller äkta. Och jag önskar jag kunde förklara för dig hur mycket du betyder för mig, hur mycket alla än säger att du är fel för mig. Så kan jag inte styra mina känslor. Jag gjorde allt för att komma över dig, även det värsta. Och inte ens det hjälpte, då är jag riktigt riktigt obeskrivligt kär. Det lovar jag. Jag önskar det fanns ett sätt att bevisa för dig, bevisa att du är allt för mig. Om jag har dig, har jag allt.

What are words if you really don't mean them when you say them?


Kommentarer
Postat av: emma

men varför gjorde ni slut josse? :/

2011-05-29 @ 15:53:08
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0