I try my hardest, but without results.

Det är rätt galet att jag inte orkar någonting. Alltså inte ens sätta på musik, dammsuga, gå in i duschen, gå överhuvudtaget. Mina ben orkar bara inte. Dom gör ont. Hela tiden. Fryser hela tiden också. Har just nu på mig en stor tjocktröja med fleece inuti. Fryser som bara den ändå. Jag läser massa bloggar där dom säger att dom gör si och så. Jag vill också ut och träffa kompisar, jag vill också orka det. Jag orkar inte gå ner till torget ens. Mina ben värker så sjukt mycket. Så är det varje dag. Jag vill också kolla på film och ha tjejsnack med en kompis. Jag vill också festa och umgås med kompisar. Jag vill också ha många kompisar, jag vill också vara omtyckt av folk.
Jag vill flytta från tuve.

Kommentarer
Postat av: mattias

skyll inte på tuve -.-'

2011-12-07 @ 17:07:03
Postat av: cody

Känner dig inte men alla symptom du nämnt passar in på undernärdhet :/ När kosten inte sköts brukar kroppen komma in i ett svältläge där seroteninnivån sjunker (man får känsla av depression) blir ledsen hela tiden utan att veta vrf/man blir mer känslig och även känsla av frusenhet, svaghet i benen etc o alla de symptom du nämnt passar in på undernärdhet :/ Har du kollat upp något kring det? Även om man börjar äta mkt så tar det ett tag tills metabolismen (förbränningen) sätter igång igen o därmed att serotenin nivån skjuts upp till vanlig höjd... Känner dig inte, men det tips jag kan komma med är att ät mer, även om du redan äter mycket.. O ja vet att det är svårt att få ner maten men gör ditt bästa :/ annars kmr det hela bara gå i en ond spiral där det blir värre o värre :/ lycka till !

2011-12-08 @ 19:01:51
Postat av: an old friend <3

fortsätt kämpa tjejen, du är stark! <3

2012-01-02 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0